CANCELARIE/SECRETARIAT

Compartimentul reunește o mare parte din sectoarele de activitate ale Baroului București

PREZENTARE COMPARTIMENT SECRETARIAT-CANCELARIE    Download cereri-tip

 

Compartimentul reuneste o mare parte din sectoarele de activitate ale Baroului Bucuresti, avand ca principal obiect de activitate inregistrarea si gestionarea documentelor privind avocatii membri sau cele referitoare la organizatie si politica profesionala.

Compartimentul este structurat in sectoare de activitate interdependente si are ca centru de activitate Cancelaria ce tine secretariatul Consiliului Baroului.

In sfera activitatilor desfasurate in cadrul acestui compartiment se regasesc: registratura generala a baroului, secretariatul propriu-zis, cancelaria, biroul de redactare a deciziilor si hotararilor, reprezentarea Baroului Bucuresti in litigii, pregatirea profesionala a avocatilor si biblioteca baroului.

 

Prin desfasurarea activitatilor specifice sectoarelor prezentate mai sus, Compartimentul Secretariat-Cancelarie asigura interfata cu avocatii si partenerii profesionali ai baroului (UNBR, INPPA), cat si cu tertii, respectiv justitiabili, institutii publice, alte persoane.

 

Colectivul compartimentului este condus de dna. Cezara Dragoste (sef compartiment) si insumeaza un numar de 10 angajati care, prin pregatirea si experienta lor in lucrul cu principalii beneficiari ai serviciilor noastre, respectiv avocatii membri ai Baroului Bucuresti, desfasoara o activitate sustinuta, incercand permanent sa optimizeze rezultatul muncii lor.

 

Scopul nostru este functionarea in cele mai bune conditii a tuturor sectoarelor de activitate ale Compartimentului, prin facilitarea accesului avocatilor la serviciile barolui si prin emiterea documentelor solicitate  in mod optim, conform dispozitiilor Decanului si Consiliului.

 

Compartimentul Secretariat-Cancelarie colaboreaza in desfasurarea activitatii cu toate celelalte compartimente ale baroului si se subordoneaza Decanului si Consiliului.