Accesul informatic la dosar - Curtea de Apel Bucuresti
Avocații din Baroul Bucuresti sunt informati ca, începând cu 1 Noiembrie 2019, părțile din cauzele înregistrate pe rolul Curții de Apel București vor putea să aibă acces în formă electronică la dosarele formate.
In vederea asigurării acestei modalitati comode de studiu a dosarului, avocații părților trebuie să formuleze, în scris sau in format electronic, o cerere în care să indice numele, numarul de telefon mobil si adresa de e mail, la care sa fie atașată împuternicirea avocațiala (scanată, în cazul în care cererea se trimite pe e mail).
După procesarea cererii (in circa 24 de ore), pe telefonul mobil va fi primită o parola, care va fi valabilă timp de 5 minute.
Avocații sunt rugați să atașeze, în format pdf, toate înscrisurile pe care le depun la dosarul cauzei, pentru a facilita atașarea acestora la "dosarul electronic"
Informatii suplimentare cu privire la alte detalii ale implementării aplicației vor fi puse la dispoziția avocaților după furnizarea acestora de către Curtea de Apel București.
Cu ocazia întâlnirii din 01.10.2019, dintre reprezentanții Curții de Apel București, ai Parchetului de pe lângă Curtea de Apel București și ai Baroului Bucuresti, reprezentanții profesiei de avocat- Ion Dragne, Mihail Ciobanu și Daniel Fenechiu, membri ai consiliului- au asigurat interlocutorii de deplina cooperare a avocaților pentru implementarea accesului facil la dosarele în care asigură reprezentarea părților.
Ion Dragne
Decanul Baroului Bucuresti