Stimati colegi,

Va invitam sa participati luni, 15.06.2015, orele 13:30,  la sedinta cu urmatoarea ordine de zi:

1.Prezentarea noii echipe de coordonare – orele 13:30 – 13:45
2.Prezentarea planului managerial – orele 13:45 – 14:15
    a)Coordonarea serviciului
    b)Principiile de repartizare
    c)Plafonul de casa
    d)Adoptarea unui regulament
3.Pauza, cafele, tigari (in afara cladirii) – orele 14:15 – 14:30
4.Discutarea initiativelor scrise inregistrate – orele 14:30 – 15:30
    a)Autorul initiativei isi sustine ideea 90 sec
    b)Contradictorialitate din sala cel mult doi colegi 90 sec fiecare
    c)Echipa de coordonare enunta solutia 90 sec
5.Desemnarea unor echipe (regulament, reprezentare, alte initiative) 10 minute

           In vederea eficientizarii procesului de colectare a initiativelor, va rugam sa le formulati succint si sintetic (cu bullets) si sa le comunicati Serviciului de Asistenta Judiciara la adresele binecunoscute saj@baroul-bucuresti.ro sau mihailucescu@yahoo.com  pana cel tarziu luni, 15.06.2015, orele 11:00.

           Initiativele care nu fac referire la temeiurile de drept nu vor fi luate in discutie. De asemenea, propunerile de lege ferenda vor fi analizate in viitor de echipa pe care o vom alcatui la finele sedintei.

          Initiativele pe care le vom pune in discutie vor fi afisate si multiplicate in cateva exemplare, pentru a facilita replica din partea colegilor.

          Nu vom trata cazuri individuale, acestea fiind de competenta coordonatorilor, nu de interes general.

Locul desfasurarii : Incinta SAJ

Va multumim pentru implicare,

SAJ prin avocat Mihnea Stoica